pokerskola

Poker

Poker är ett spännade spel med inslag av tur, men där skicklighet avgör i det långa loppet.

Det gör det också att man ibland har flyt men ibland går allt emot. Då gäller det att i förväg ha en handlingsplan hur man ska hantera en sådan situation. Ta en timeout. Fundera över vad som gick fel. Läs på och ta nya tag.

pokerskola.se är en lättfattlig unikt skriven pokerskola för dig som vill lära dig poker på svenska.

Spelar du för mycket eller med för höga insatser?

Spela då istället för marker som inte har något värde eller i frerolls turneringar där du spelar gratis men kan vinna riktiga pengar. Se till att få tillbaka glädjen i spelet. Eller sluta helt om du känner att pokern tar över ditt liv.

Registrera dig idag för att inte missa något.
Nu får du också en extra stor pokerbonus när du registrerar dig. Spela gratis poker freerolls varje dag och dessutom en pokerbonus när du registrerar dig.